Verzend- en leveringsbeleid

 

Voor verzending van jullie bestellinhen gebruiken maken wij gebruik van Bpost. Let op, bestellingen vlak voor het weekend zijn iets langer onderweg. Er wordt momenteel enkel geleverd in België en Nederland (beperkte spullen). Let op: bestellingen naar Nederland kunnen iets langer onderweg zijn.

Heb je de bestelling na 7 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met info@chewonit.be

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Helaas is er geen track & trace code voor bestelling waarbij de verzendkost slechts €2,5 of €3,5 is aangezien deze per brievenbuspost komen. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen, check dan zeker je spambox want vaak komen deze daar in terecht. We trachten de bestelling binnen de 2 werkdagen na betaling te verzenden.

Andere belangrijke informatie:

Chew on it levert op dit moment alleen in Nederland en België. Mocht je toch graag naar een ander land laten verzenden neem dan contact op via info@chewonit.be om de mogelijkheden te bekijken.

Verkeerd verzendadres ingevuld? 

Wat indien je een verkeerd verzendadres hebt ingegeven? Merk je dit op tijd voor je de verzendbevestiging ontvangen hebt mail dan naar info@chewonit.be.

Mocht je bestelling reeds verzonden zijn dan zoeken we samen naar een gepaste oplossing. Dit zal wel extra kosten met zich meebrengen.

Bestelling wijzigen of annuleren?

Wijzigen of annuleren kan nog zolang de bestelling nog niet verzonden is. Is je bestelling reeds verzonden dan kan je deze retourneren en stort ik bij ontvangst van het retour de kosten van het artikel terug excl. verzendkosten.

Retourneren kan natuulijk wel

Een gepersonaliseerd artikel kan helaas niet geretourneerd worden. Een ander niet gepersonaliseerd kan wel geretourneerd worden als het niet aan je verwachtingen voldoet. Mail hiervoor naar info@chewonit.be

Retourneren kan naar

Chew on it

Bockelplein 4

2250 Olen